Fungování našich služeb na přelomu let 2020/2021 - aktualizované 7.1.2021.

Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 9:26pm (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt

Reference - jak jste s námi spokojeni

Hodnotit zásilky je možné až od spuštění nového systému 13.6.2013. Služba přeposílání nákupů z UK je však dostupná od 2.3.2009.


Jak jste spokojený (-á) s telefonickou nebo emailovou komunikací s našimi pracovníky?
98.81%
Jak jste spokojený (-á) s celým procesem přeposlání vašeho nákupu od jeho přijetí na náš sklad až po odeslání k vám?
98.19%
Jak jste spokojený (-á) s nabídnutou službou na základě poměru cena/kvalita?
96.8%
Na základě vaší spokojenosti jaká je šance, že naše služby využijete opět?
98.61%
Doporučili byste naše služby vašim známým?
98.6%

Hodnocení vypočítané na základě 8624 zaslaných hlasů.


Reference (celkem 4028 referencí)


4028. Lucie Kunčarová,

zásilka č. CZ98294

19-01-2021, 09:43:26


I když se jeden balíček zatoulal, vše bylo vyřešeno rychle a bez problémů. Díky!


4027. Marek Stegbauer,

zásilka č. CZ93340

18-01-2021, 08:54:50


Skvělé


4026. Veronika Grossová,

zásilka č. SK98525

16-01-2021, 17:57:10


Bola som prijemne prekvapená s rýchlosťou dodania a to aj pred vianocami.


4025. Roman Baláži,

zásilka č. SK98416

09-01-2021, 21:21:27


Všetko OK


4024. Miroslav Moc,

zásilka č. SK98670

05-01-2021, 06:06:08


Trvale skvělý přístup a maximální vstřícnost, naprostá spokojenost.


4023. Miroslav Štechr,

zásilka č. CZ98546

04-01-2021, 18:54:40


Zásilka dorazila poškozená. Ochota vyřešit reklamaci nulová. Argument - nenechal jste si to vyfotit, nemáte důkaz, že to byl Toptrans. A korunováno tím, že na elektroniku v neoriginálním obalu se pojištění nevztahuje. Proč tedy zásilku pojišťujete? Poškozené balíky byly 2, ve stejné dodávce, k vám to šlo Fedexem a Royal Mailem. Toptrans přijel náklaďákem, kde byly balíky naházeny na sobě, jak v popelářském voze. Chápu, že chtěli na poslední zásilce před brexitem vydělat, ale tohle je fakt moc.


4022. Miroslav Štechr,

zásilka č. CZ98647

04-01-2021, 18:54:09


Zásilka dorazila poškozená. Ochota vyřešit reklamaci nulová. Argument - nenechal jste si to vyfotit, nemáte důkaz, že to byl Toptrans. A korunováno tím, že na elektroniku v neoriginálním obalu se pojištění nevztahuje. Proč tedy zásilku pojišťujete? Poškozené balíky byly 2, ve stejné dodávce, k vám to šlo Fedexem a Royal Mailem. Toptrans přijel náklaďákem, kde byly balíky naházeny na sobě, jak v popelářském voze. Chápu, že chtěli na poslední zásilce před brexitem vydělat, ale tohle je fakt moc.


Naše reakce:


Děkujeme za Váš názor a velmi mě mrzí poškození Vašich zásilek, bohužel skutečně nelze určit, ve které fázi transportu k poškození došlo. Při vyhodnocení Vaší reklamace jsem vycházela z našich Obchodních podmínek zveřejněných na našich stránkách. Bohužel při pojištění jsme nuceni vycházet z podmínek pojišťoven, které jsou takové, jaké jsou. Je jen škoda, že jste si zásilku nenechal zkontrolovat v UK a ani nezkontroloval při doručení.


4021. Katka Prikrylova,

zásilka č. CZ98658

28-12-2020, 09:17:38


Maximální spokojenost se službami, doufám, že se podaří vyřešit i problémy spojené s Brexitem :-/ Velmi děkuji paní Zuzaně za bezvadný servis a komunikaci. Hodně zdraví v novém roce přeji všem.


4020. Bedřich Šicha,

zásilka č. CZ98629

27-12-2020, 17:49:13


OK


4019. Rastislav Kočan,

zásilka č. SK98409

24-12-2020, 07:56:08


Ďakujem za skvelú prácu a radosť, ktorú urobí darček z UK



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt