Reference - jak jste s námi spokojeni
Hodnotit zásilky je možné až od spuštění nového systému 13.6.2013. Služba přeposílání nákupů z UK je však dostupná od 2.3.2009.
Jak jste spokojený (-á) s telefonickou nebo emailovou komunikací s našimi pracovníky? | 98.81% | |
Jak jste spokojený (-á) s celým procesem přeposlání vašeho nákupu od jeho přijetí na náš sklad až po odeslání k vám? | 98.19% | |
Jak jste spokojený (-á) s nabídnutou službou na základě poměru cena/kvalita? | 96.8% | |
Na základě vaší spokojenosti jaká je šance, že naše služby využijete opět? | 98.61% | |
Doporučili byste naše služby vašim známým? | 98.6% |
Hodnocení vypočítané na základě 8624 zaslaných hlasů.
Reference (celkem 4028 referencí)
4028. Lucie Kunčarová,
zásilka č. CZ98294
19-01-2021, 09:43:26
I když se jeden balíček zatoulal, vše bylo vyřešeno rychle a bez problémů. Díky!
4027. Marek Stegbauer,
zásilka č. CZ93340
18-01-2021, 08:54:50
Skvělé
4026. Veronika Grossová,
zásilka č. SK98525
16-01-2021, 17:57:10
Bola som prijemne prekvapená s rýchlosťou dodania a to aj pred vianocami.
4025. Roman Baláži,
zásilka č. SK98416
09-01-2021, 21:21:27
Všetko OK
4024. Miroslav Moc,
zásilka č. SK98670
05-01-2021, 06:06:08
Trvale skvělý přístup a maximální vstřícnost, naprostá spokojenost.
4023. Miroslav Štechr,
zásilka č. CZ98546
04-01-2021, 18:54:40
Zásilka dorazila poškozená. Ochota vyřešit reklamaci nulová. Argument - nenechal jste si to vyfotit, nemáte důkaz, že to byl Toptrans. A korunováno tím, že na elektroniku v neoriginálním obalu se pojištění nevztahuje. Proč tedy zásilku pojišťujete? Poškozené balíky byly 2, ve stejné dodávce, k vám to šlo Fedexem a Royal Mailem. Toptrans přijel náklaďákem, kde byly balíky naházeny na sobě, jak v popelářském voze. Chápu, že chtěli na poslední zásilce před brexitem vydělat, ale tohle je fakt moc.
4022. Miroslav Štechr,
zásilka č. CZ98647
04-01-2021, 18:54:09
Zásilka dorazila poškozená. Ochota vyřešit reklamaci nulová. Argument - nenechal jste si to vyfotit, nemáte důkaz, že to byl Toptrans. A korunováno tím, že na elektroniku v neoriginálním obalu se pojištění nevztahuje. Proč tedy zásilku pojišťujete? Poškozené balíky byly 2, ve stejné dodávce, k vám to šlo Fedexem a Royal Mailem. Toptrans přijel náklaďákem, kde byly balíky naházeny na sobě, jak v popelářském voze. Chápu, že chtěli na poslední zásilce před brexitem vydělat, ale tohle je fakt moc.
Naše reakce:
Děkujeme za Váš názor a velmi mě mrzí poškození Vašich zásilek, bohužel skutečně nelze určit, ve které fázi transportu k poškození došlo. Při vyhodnocení Vaší reklamace jsem vycházela z našich Obchodních podmínek zveřejněných na našich stránkách. Bohužel při pojištění jsme nuceni vycházet z podmínek pojišťoven, které jsou takové, jaké jsou. Je jen škoda, že jste si zásilku nenechal zkontrolovat v UK a ani nezkontroloval při doručení.
4021. Katka Prikrylova,
zásilka č. CZ98658
28-12-2020, 09:17:38
Maximální spokojenost se službami, doufám, že se podaří vyřešit i problémy spojené s Brexitem :-/ Velmi děkuji paní Zuzaně za bezvadný servis a komunikaci. Hodně zdraví v novém roce přeji všem.
4020. Bedřich Šicha,
zásilka č. CZ98629
27-12-2020, 17:49:13
OK
4019. Rastislav Kočan,
zásilka č. SK98409
24-12-2020, 07:56:08
Ďakujem za skvelú prácu a radosť, ktorú urobí darček z UK