Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 7:39am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt



Reference - jak jste s námi spokojeni

Hodnotit zásilky je možné až od spuštění nového systému 13.6.2013. Služba přeposílání nákupů z UK je však dostupná od 2.3.2009.


Jak jste spokojený (-á) s telefonickou nebo emailovou komunikací s našimi pracovníky?
98.71%
Jak jste spokojený (-á) s celým procesem přeposlání vašeho nákupu od jeho přijetí na náš sklad až po odeslání k vám?
98.05%
Jak jste spokojený (-á) s nabídnutou službou na základě poměru cena/kvalita?
96.54%
Na základě vaší spokojenosti jaká je šance, že naše služby využijete opět?
98.55%
Doporučili byste naše služby vašim známým?
98.54%

Hodnocení vypočítané na základě 5197 zaslaných hlasů.


Reference (celkem 2560 referencí)


30. Ondřej Puš,

zásilka č. CZ61835

22-07-2013, 20:50:00


Oceňuji naprostou jednoduchost, jak začít s využíváním Vašich služeb. Stejně si cením i příznivé ceny (zvláště při konsolidovaných zásilkách se pak cena jednoho kusu může jevit velmi atraktivní). Jen doufám, že se Vám bude dařit a svozy nákupů z Británie budou častější. Naproti tomu zbytečná mi přijde výhružka o skartaci listové zásilky. Nechápu, co tím sledujete.


29. Eliška Sedláková,

zásilka č. CZ61862

22-07-2013, 20:15:04


Opět vše proběhlo bez chybičky, děkuji.


28. jaro jasan,

zásilka č. SK61834

22-07-2013, 19:56:24


tuto sluzbu som viuzil uz 2.krat,myslim je bezkonkurecna,moja max. spokojnost,


27. Zdenka Schnattingerova,

zásilka č. CZ61622

22-07-2013, 19:37:35


Se službou přeposílání nákupu jsem velmi spokojená. Určitě službu budu využívat opět.


26. Martin Pek,

zásilka č. CZ61875

22-07-2013, 18:53:10


Velmi spokojen - balíček dokonce dorazil dříve než jsem počítal. Doporučuji všem a využiji Vašich služeb rád znovu!


25. Daniel Kapičák,

zásilka č. SK61725

22-07-2013, 13:13:27


Doteraz som bol spokojny s vasimi sluzbami avsak posledny balik bol zvlastny. niekolko zasielok nebolo vobec vo svojom obale, alebo boli bez obalu. resp bez "obalky" s adresami a pod.


Naše reakce:


Vysvetlenie je jednoduche. Pri konsolidacii (spajani balikov do jednej zasielky) sa snazime odstranit zbytocny obalovy material, aby sme tym znizili vahu vasej zasielky a tym vam usetrili vase peniaze na postovnom.


24. Michal Janáček,

zásilka č. CZ61759

19-07-2013, 21:58:11


Vždy jsem maximálně spokojená s Vašimi službami. Ochota, vstřícnost a rychlé vyřízení objednávky. Vřele doporučuji!


23. petronela lusnakova,

zásilka č. SK61817

19-07-2013, 12:17:51


u vas sa pise doruceny a mne stale neprisiel...


Naše reakce:


Dobry den, dekujeme za reakci - jiz jsem psala vysvetleni i emailem. Balik jste si poslala pres Royal mail a tam bohuzel nefunguje tracking, takze baliky oznacujeme jako dorucene automaticky po 10ti dnech. Zatim se nam nestalo, ze by to do te doby nebylo doruceno. Ve Vasem pripade se kolegyne preklepla a oznacila zasilku jako dorucenou drive, za coz se omlouvame. Verim, ze balicek je nyni jiz v poradku u Vas. Hezky den


22. Jitka Brandejska,

zásilka č. CZ61786

18-07-2013, 18:25:34


Promptní informování o stavu balíčků a promptní odeslání. Není co vytknout, děkuji.


21. Lucia Machalová,

zásilka č. SK61755

17-07-2013, 08:22:24


som rada, že som Vás objavila, je perfektné, že poskytujete tieto služby a nemusím úkolovať kamarátov a známych.. cez Vás je celý proces jednoduchší a som veľmi spokojná. určite odporúčam aj ďalej.. Vám držím palce a prajem all the best.. :)



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.