Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 7:18pm (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt



Reference - jak jste s námi spokojeni

Hodnotit zásilky je možné až od spuštění nového systému 13.6.2013. Služba přeposílání nákupů z UK je však dostupná od 2.3.2009.


Jak jste spokojený (-á) s telefonickou nebo emailovou komunikací s našimi pracovníky?
98.71%
Jak jste spokojený (-á) s celým procesem přeposlání vašeho nákupu od jeho přijetí na náš sklad až po odeslání k vám?
98.05%
Jak jste spokojený (-á) s nabídnutou službou na základě poměru cena/kvalita?
96.52%
Na základě vaší spokojenosti jaká je šance, že naše služby využijete opět?
98.56%
Doporučili byste naše služby vašim známým?
98.55%

Hodnocení vypočítané na základě 5051 zaslaných hlasů.


Reference (celkem 2499 referencí)


19. Juraj Drusc,

zásilka č. SK61763

15-07-2013, 20:01:31


Maximálna spokojnosť, konsolidácia na 1*, krehký materiál označený na krabici. Pripomienka k označeniu adresáta - nedostalo sa tam telefónne číslo, bez sledovania TopTrans alebo v prípade straty balíka by sa kuriér nevedel spojiť so mnou. Žiadal som aj neprebaľovať - 1 zásielka bola obálka, aj tak mi obsah prebalili. Ku kvalite prebalenia nemám žiadne výhrady. Vrelo odporúčam.


18. Denisa Besedová,

zásilka č. CZ61774

15-07-2013, 19:55:26


Dekuji vsem Vasim pracovnikum za ochotu, cas a trpelivost. Jste super.


17. Kateřina Fajkusová,

zásilka č. CZ61680

15-07-2013, 17:20:52


Jako vždy, vše OK ! :-)


16. Kateřina Fajkusová,

zásilka č. CZ61605

15-07-2013, 17:20:19


Vše v pořádku, spokojenost ! :-) Děkuji celému týmu za dobré služby a obětavost ! :-) Katka, Opava


15. Jozef Veselovský,

zásilka č. SK61776

13-07-2013, 08:12:23


Toto vôbec bola moja prvá skúsenosť s takýmto druhom nákupu s preposlaním, takže o to viac, je moja skúsenosť pozitívna a môžem len odporúčať


14. Petra Vaňková,

zásilka č. CZ61704

10-07-2013, 12:46:36


Vše bez chybičky. Děkuji.


13. Jana Christensenova,

zásilka č. CZ61712

08-07-2013, 22:00:03


Dobry den, vsetko prebehlo OK. Ale neprisiel mi avizovany email o tom, ze mi konci doba skladneho a cast balikov ktore dorazili boli otvorene (?)


Naše reakce:


Dobry den, emaily odesila automaticky nas system, pravdepodobne Vam sel do spam slozky, bohuzel s tim nedokazeme nic udelat. Co se tyka otevrenych krabic, tak pevne verim, ze nic nechybelo. Je mozne, ze odesilatel pouzil nekvalitni pasky nebo slo o stary karton.


12. Stanislav Kolařík,

zásilka č. CZ61703

08-07-2013, 21:45:59


Docela mi nepasuje to odesílání v úterý, ale s tím nic neudělám :-(


Naše reakce:


Dobry den, dekujeme za komentar. Nyni si muzete odeslat zasilku kterykoliv dev v tydnu, v utery odjizdi pouze Dolphi Transport. Moznosti je vice, to je novinka od konce cervna.


11. Marcela Malová,

zásilka č. SK61705

08-07-2013, 10:12:07


preposlanie balika a komunikacia s Vasimi pracovnikmi bola v poriadku. len by som Vas chcela poprosit, ci by ste si nevykomunikovali s dorucovacimi firmami na Slovensku, aby po dalsikrat kontaktovali zakaznika pred dorucenim, resp. kedy mu asi bude doruceny balik, aby som si vedela zariadit kto mi balik vyzdvihne v pripade, ked nebudem doma. dakujem.


Naše reakce:


Dekujeme za komentar. Bohuzel ridici Toptrans nemaji povinnost predem telefonovat, jedine, jak si lze upresnit cas, je ridice sama kontaktovat - cislo na nej naleznete v linku z emailu Toptrans v den dorucovani + mela by Vam byt zaslana SMS s kontaktem na nej. Dekujeme za pochopeni.


10. Markéta Vajnarová,

zásilka č. CZ61646

04-07-2013, 11:53:28


děkuji...spokojenost



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.