Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 10:38pm (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt



Reference - jak jste s námi spokojeni

Hodnotit zásilky je možné až od spuštění nového systému 13.6.2013. Služba přeposílání nákupů z UK je však dostupná od 2.3.2009.


Jak jste spokojený (-á) s telefonickou nebo emailovou komunikací s našimi pracovníky?
98.72%
Jak jste spokojený (-á) s celým procesem přeposlání vašeho nákupu od jeho přijetí na náš sklad až po odeslání k vám?
98.05%
Jak jste spokojený (-á) s nabídnutou službou na základě poměru cena/kvalita?
96.53%
Na základě vaší spokojenosti jaká je šance, že naše služby využijete opět?
98.58%
Doporučili byste naše služby vašim známým?
98.56%

Hodnocení vypočítané na základě 5473 zaslaných hlasů.


Reference (celkem 2681 referencí)


331. Iva Salamonova,

zásilka č. CZ62365

10-03-2014, 08:39:54


Vse v poradku.


330. Iva Salamonova,

zásilka č. CZ62096

10-03-2014, 08:39:39


Vse v poradku, jako vzdy. Vse funguje bez problemu.


329. Iva Salamonova,

zásilka č. CZ62140

10-03-2014, 08:39:05


Vse v poradku, zasilka dorucena bez problemu a v poradku v uvedenem terminu.


328. Iva Salamonova,

zásilka č. CZ62301

10-03-2014, 08:38:34


Vse v poradku.


327. Iva Salamonova,

zásilka č. CZ63857

10-03-2014, 08:38:16


Firma Toptrans vubec zasilku nerozvazela a uz od rana, bylo v poznamce napsano, ze mam nedostupny telefon, coz neni pravda, mela jsem ho cely den zapnuty v praci na stole.


326. Iva Salamonova,

zásilka č. CZ63984

10-03-2014, 08:37:12


Jiz s druhou zasilkou mam problem pri doruceni firmou Toptrans. Minulou zasilku vubec nerozvazeli a napsali do poznamky, ze telefon byl nedostupny, pritom ho mam cely den v praci na stole a zadny neprijaty hovor jsem nemela.Tato zasilka byla nedorucena,i kdyz manzel byl doma. Nikdo mi opet nevolal na telefon uvedeny v adrese.Kdyz jsme vecer pro balik prijeli do skladu,manzelovi skladnik rekl,ze jsme prijeli akorat,ze uz byl dany balik mezi vratky.Nechapu, co se deje, dotad bylo vse bez problemu.


Naše reakce:


Dekujeme za komentar - proverovala jsem si to s firmou Toptrans - dle vseho Vam ridic zaslal rano SMS, protoze vi, ze casto nebyvate doma. Nijak jste ho ale nekontaktovala a na adrese pry nikdo nebyl. Nevim tedy presne, kde se stala chyba, verim, ze v budoucnosti bude jiz vse v poradku.


325. Růžena Bedriová,

zásilka č. CZ63948

08-03-2014, 11:52:01


Jsem opravdu spokojená se službami firmy Nákupy v Anglii. Neustále jsem měla přehled, co se děje s mou zásilkou a balík mi byl doručen opravdu brzy. Pokud opět narazím na prodejce v Anglii, který neposílá zboží do ČR, určitě znovu využiji služby této firmy.


324. Marian Zahorec,

zásilka č. SK63540

08-03-2014, 11:48:02


Spokojnost opat.. Dakujem, ze ste :)


323. Pavla Dohnalová,

zásilka č. CZ64001

08-03-2014, 09:19:52


Profesionální služba, příznivá cena, není co vytknout


322. Pavla Dohnalová,

zásilka č. CZ63924

08-03-2014, 09:19:14


Maximální spokojenost



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.