Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 7:49am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt



Reference - jak jste s námi spokojeni

Hodnotit zásilky je možné až od spuštění nového systému 13.6.2013. Služba přeposílání nákupů z UK je však dostupná od 2.3.2009.


Jak jste spokojený (-á) s telefonickou nebo emailovou komunikací s našimi pracovníky?
98.71%
Jak jste spokojený (-á) s celým procesem přeposlání vašeho nákupu od jeho přijetí na náš sklad až po odeslání k vám?
98.05%
Jak jste spokojený (-á) s nabídnutou službou na základě poměru cena/kvalita?
96.54%
Na základě vaší spokojenosti jaká je šance, že naše služby využijete opět?
98.55%
Doporučili byste naše služby vašim známým?
98.54%

Hodnocení vypočítané na základě 5197 zaslaných hlasů.


Reference (celkem 2560 referencí)


210. Lenka Thuroczy,

zásilka č. SK62000

03-01-2014, 09:13:56


Z môjho pohľadu je v niektorých prípadoch (malých zásielok) cena odoslania pomerne vysoká.


Naše reakce:


Dekujeme za referenci. Asi narazite na cenu dopravy - ty jsou bohuzel nastaveny nasimi kuryry, u malych zasilek do 2 kg vychazi nejlepe Royal mail - ceny jsou takto dany, bohuzel nijak je nemuzeme ovlivnit. Dekujeme za pochopeni.


209. David Sedlák,

zásilka č. CZ63362

30-12-2013, 17:55:18


Profesionální přístup, dobrá komunikace, ochota při řešení i jimi nezaviněných komplikací. Jedinou výtku mám k odhadovanému termínu doručení zásilky, který se ve výsledku protáhl o čtyři dny, i když chápu, že to je spíše záležitost doručovací společnosti (v mém případě DPD). Celkově jsem ale se službou velice spokojený a v budoucnu ji opět využiji.


208. Denisa Besedová,

zásilka č. CZ63197

30-12-2013, 16:24:59


Jako vždy perfektní naprostá spokojenost.


207. Daniel Otero,

zásilka č. SK63346

30-12-2013, 12:59:10


vsetko OK ako vzdy


206. Jitka Brandejska,

zásilka č. CZ63164

29-12-2013, 14:21:14


Velmi rychlé zpracování zásilky a přeposlání, ve výsledku uběhlo od objednání zboží u prodejce po dodání mně pouhých 10 dnů dohromady, včetně přijetí zásilky, přebalení a přeposlání.


205. Juraj Drusc,

zásilka č. SK63101

29-12-2013, 13:32:47


Trochu dlhšie ako obvykle čakanie na fotografiu (4 dni) Pri využití Royal Mail chýba možnosť sledovať zásielku - tracking.


Naše reakce:


Dobry den pane Drusc, dekujeme za Vasi referenci. Za zpozdeni z fotografovanim baliku se mohu jen omluvit, jiz presne nevim, zda nebyl nejaky problem z nasi strany. Kazdopadne by to tak dlouho trvat nemelo a verim, ze priste bude jiz vse v poradku. / Co se tyka sledovani zasilky odeslane pres Royal mail, tak posta to zkratka nenabizi - zase ma ale u malych zasilek nejpriznivejsi ceny. Muzu jen doporucit zvolit jineho kuryra.


204. Martin Kozel,

zásilka č. CZ63334

27-12-2013, 09:04:03


Opět vše v naprostém pořádku, kvalitní služby jako vždy, skvělá rychlost doručení. Nemám výhrad a přeji spol. "nakupy v anglicku" pracovní úspěchy i v dalším roce - 2014.


203. Barbora Kaletova,

zásilka č. SK62667

25-12-2013, 20:36:07


ok


202. Kryštof Kulhánek,

zásilka č. CZ63294

23-12-2013, 23:17:34


Zásilka přišla včas, jsem spokojený a tuto službu budu využívat i nadále.


201. Kamil Ševeček,

zásilka č. CZ63286

23-12-2013, 08:45:27


Perfektni. Dokonce mi pani Vasakova z NakupyVAnglicku.sk ochotne pomohla vyresit i balicek poslany na spatnou adresu. Dekuji mnohokrat. Rad priste zase vyuziji.



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.