Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 7:37am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt



Detaily našich služeb

Pronájem anglické adresy - získejte vlastní anglickou adresu na nákupy v UK. Je to naše primární služba, na kterou se vážou všechny ostatní nabízené služby.

Je určena všem, kteří chtějí levně nakupovat v Anglii a chtějí mít možnost vybírat si z nepřeberného množství sortimentu.

Jak přesně tato služba funguje zjistíte na tomto odkazu.

Pronájem adresy je zdarma, služby, které se na ni vážou, jsou však zpoplatněny. Ceník najdete na tomto odkazu.

Konsolidace nákupů - umožníme vám spojit vaše nákupy do jedné zásilky (pokud je to možné), abyste ušetřili na poštovném.

Je určena všem, kteří nechtějí platit poštovné za každý nákup zvlášť.

Pokud je ve vašem účtu více než jeden balík, jednoduše si označíte balíky, které chcete abychom vám spojili do jedné zásilky. Vždy se budeme snažit použít nejmenší možnou krabici, do které budeme schopni bezpečně zabalit všechny vaše nákupy. Při požadavku na konsolidaci si můžete vybrat, zda si přejete zbavit se všech obalových materiálů, ve kterých vám vaše nákupy přišly. Snížíte tím částečně váhu zásilky a budeme schopni vaše zásilky zabalit do menší krabice, případně do menšího počtu krabic. Může, ale nemusí, to mít vliv na výši poštovného.

V některých případech, pokud to obalový materiál vašich nákupů umožní, vám vaše nákupy nebudeme přebalovat do jedné nebo více krabic a pošleme je tak, jak jsme je obdrželi. Samozřejmě jen pokud to nebude mít vliv na výši poštovného.

Při konsolidaci se vždy řídíme následujícím pravidlem: Vaše nákupy zabalíme tak, abyste na poštovném zaplatili nejmenší možnou sumu, ale aby zároveň nebylo ohroženo bezpečné doručení vaší zásilky vinou nedostatečného zabalení.

Konsolidované balíky je třeba zaplatit a nechat si přeposlat do 10 dnů od doručení výzvy. Po této době vám bude naúčtován poplatek za zrušení konsolidace. Ceník najdete na tomto odkazu.

Kontrola nákupů - zkontrolujeme váš nákup podle vámi dodaných podkladů, abyste přesně věděli, jaké položky váš nákup obsahuje.

Služba je určena pro každého, kdo má zájem vědět, zda jeho nákup dorazil na náš sklad v pořádku, tzn. zda dodané položky nejsou poškozeny, případně zda se položky z objednávky shodují s těmi v balíku.

Požadavek na kontrolu zadáváte ve vašem účtu u balíku, který chcete zkontrolovat, vyplněním jednoduchého formuláře, kde je třeba nám zaslat seznam položek. Kontrolujeme každou položku, která se nachází v balíku, na případné poškození + kontrolujeme, zda položka souhlasí s tím, co nám zašlete. Upozorňujeme, že NEKONTROLUJEME funkčnost výrobku, ale jen vady nebo defekty, které jsou viditelné pouhým okem. To znamená, že pokud bude mít například televizor prasklou obrazovku a bude to vidět pouhým okem, tak vám to nahlásíme. Pokud však doma zjistíte, že televizor nebude funkční po zapojení do elektrické sítě, tak toto je věc, která NENÍ součástí kontroly a neneseme za ni zodpovědnost. Kontrola obvykle netrvá déle než 24 hodin (pouze v pracovní dny) od zaslání požadavku a během této doby já balík blokován, tzn. není možné si jej nechat přeposlat, nebo zaslat další požadavky, například na vyfotografování balíčku.

Po provedení kontroly vám zašleme email s výsledkem kontroly. V případě problémů si případnou reklamaci řešíte s e-shopem sami, nebo nás můžete za poplatek zplnomocnit k vyřízení reklamace.

Upozorňujeme, že v případě, že si nenecháte váš nákup zkontrolovat ještě před odesláním z našeho skladu a po obdržení k vám zjistíte poškození, snižuje se výrazně šance na úspěšné vyřízení reklamace, protože je prakticky nemožné zjistit, ve které fázi došlo k poškození. E-shop může argumentovat, že k poškození muselo dojít během přepravy z našeho skladu k vám, protože po přijetí na náš sklad nebyla vzesena žádná reklamace. Přepravní společnost, která bude zásilku přepravovat z našeho skladu k vám, může argumentovat, že zásilku již převzala poškozenou, což může být pravda, pokud k poškození došlo při doručení na náš sklad. Doporučujeme proto nechat si vaše nákupy kontrolovat po doručení na náš sklad a vyhnete se tím možným komplikacím. Zároveň tím budete schopni jednoznačně prokázat, kdy došlo k případnému poškození.

Kontrola je zpoplatněna následovně: Poplatek za kontrolu každého jednoho balíčku je 4.90 GBP včetně DPH pro maximálně 10 položek. Kontrola každé následující položky je zpoplatněna částkou 0.49 GBP včetně DPH. Nezáleží na tom, zda se jedná o unikátní položku, nebo o například 50 ks stejné položky. Poplatek se účtuje za každý fyzicky zkontrolovaný kus. Ceník najdete na tomto odkazu.

Fotografie nákupů - vyfotografujeme váš nákup zvenku i zevnitř.

Služba podobná kontrole nákupů, akorát namísto písemné zprávy vám zašleme fotografie. Opět je určena všem, kteří chtějí vědět v jakém stavu dorazil jejich nákup na náš sklad.

Požadavek na vyfotografování nákupu zadáváte ve svém účtu u konkrétního balíku, kde si zároveň vyberete o jaké fotografie máte zájem. Balík je po odeslání požadavku blokován, tzn není možné si jej nechat přeposlat, případně vytvořit další požadavky. Vybavení požadavku obvykle netrvá déle než 24 hodin (pouze v pracovní dny).

Po vyřízení požadavku vám budou fotografie zaslány do vašeho účtu a budete o tom informováni emailem. V případě, že balík je poškozen a přejete si zkontrolovat jeho obsah, je třeba si vytvořit požadavek na kontrolu nákupu.

Vyfotografování nákupů je zpoplatněno následovně: Poplatek za každou jednu fotografii je 1.20GBP včetně DPH. Ceník najdete na tomto odkazu.

Vrácení nákupu zpět do e-shopu - rozmysleli jste si to? Pokud to e-shop umožňuje, vrátíme váš nákup zpět.

Chápeme, že v životě nastanou situace, kdy je třeba změnit naše plány. Pokud se rozhodnete z jakéhokoliv důvodu vrátit do e-shopu nákup, který již byl doručen na náš sklad, tato služba je určena pro vás. Tuto službu není možné použít, pokud byl nákup doručen už k vám domů a rozhodnete se ho vrátit zpět do UK.

Požadavek na vrácení nákupu nám zašlete emailem nebo přes kontaktní formulář. V něm musíte uvést adresu, kam máme balík zaslat. Upozorňujeme, že vrácení balíku musí být předem odsouhlaseno s e-shopem, jinak se může stát, že balíček nepřijmou a opět se vám vrátí k nám. Mnoho e-shopů vám vystaví referenční číslo, které musí být na balíku uvedeno, aby ho mohli přijmout zpět.

Po obdržení vašeho požadavku vás budeme do 24 hodin (pouze v pracovních dnech) kontaktovat emailem, abychom vám oznámili výši poštovného na vrácení balíku. Tato částka, spolu s naším poplatkem za vrácení, nám musí být uhrazena předem, abychom mohli balík odeslat. Pokud se rozhodnete vrátit nákup, který již byl doručen k vám domů, měli byste se domluvit přímo s e-shopem, jak to uděláte. My bohužel takovou službu neposkytujeme.

Vrácení nákupu zpět do e-shopu je zpoplatněno následovně: Poplatek za každý balík, který je třeba vrátit, je 4.90 GBP včetně DPH + poštovné. Nezáleží přitom na tom, zda jde o jeden nákup, který e-shop rozdělil na několik balíků. Poplatek se účtuje za každý kus, který musíme fyzicky vrátit. Ceník najdete na tomto odkazu.

Osobní vyzvednutí nákupu z eBay aukce - collection only? Vyžaduje prodejce na eBay.co.uk osobní vyzvednutí? Pomůžeme vám. Pokrýváme téměř celou Anglii.

eBay.co.uk patří mezi největší aukční stránky na světě. S trochou nadsázky se dá říci, že co nekoupíte na eBay, nekoupíte nikde. I renomovaní prodejci dnes nabízejí své výrobky na eBay. Bussines prodejců registrovaných na eBay.co.uk je přibližně 120 000. U výrobků, které je obtížné zasílat poštou nebo kurýrem, je často jediná možnost, jak se k nim dostat, osobní vyzvednutí. Proto vám nabízíme službu, u které můžeme váš nákup vyzvednout přímo z adresy prodejce. Tato služba je momentálně dostupná pouze pro Českou Republiku a Slovensko, kde jsme schopni doručit zásilky i neforemných rozměrů.

Tuto službu zajišťujeme ve spolupráci s firmou Dolphi Transport, která se specializuje na nízkonákladové doručování zásilek mezi UK a ČR / SR. Požadavek na osobní vyzvednutí nákupu z eBay.co.uk je třeba adresovat přímo na stránce www.dolphi-transport.com. Před provedením nákupu vždy doporučujeme ověřit si, zda je možné zásilku od prodejce vyzvednout, protože firma nepokrývá úplně celou UK.



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.