Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 7:50am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt



Detailní popis jak funguje naše služba

Zaregistrujte se a systém vám ZDARMA přidělí vaši vlastní anglickou adresu. Registrace je jednoduchý proces, nezabere více než 2 minuty. Přidělená adresa je adresa našeho skladu a každý zákazník získává registrací unikátní číslo, pomocí kterého jsme schopni identifikovat příjemce jednotlivých zásilek. Toto číslo je nutné uvádět v adrese při každém nákupu. Bez něj nebudeme schopni nákup přiřadit správnému zákazníkovi.

Čas na nákupy! Od tohoto okamžiku jste schopni využívat vaši novou adresu. V UK existuje odhadem 150 000 e-shopů, včetně takových gigantů jako www.amazon.co.uk, nebo www.eBay.co.uk. Je jedno, zda daný e-shop zasílá zboží pouze v rámci UK, nebo zda akceptuje jen platební kartu vydanou v UK.

Při každém nákupu je důležité uvést jako doručovací adresu (shipping address) vaši novou adresu včetně vašeho unikátního čísla. Jako fakturační adresu (billing address) uvádějte vždy adresu, na které máte registrovanou platební kartu, nebo účet PayPal. V UK prakticky neexistuje možnost platit na dobírku, každý nákup musí být zaplacen předem. Mnoho e-shopů nabízí doručení nákupu v rámci UK zdarma, případně za malý poplatek, a obvykle netrvá déle než 2-3 dny. Doručení následující pracovní den je zcela běžné a začíná se stávat standardem.

Ještě před samotným objednáním doporučujeme seznámit se s položkami, které nelze přepravit do vaší země.

Jakmile váš nákup dorazí na naši (vaši) adresu, údaje o něm vložíme do vašeho účtu a budeme vás informovat emailem. Údaje, které do účtu vkládáme, jsou: odesilatel (pokud je uveden), hmotnost a typ zásilky. Pokud si přejete, můžete přes váš účet požádat o doplňující služby, a sice: kontrolu nákupu, fotografie nákupu nebo vrácení nákupu zpět do e-shopu.

V některých případech se můžeme rozhodnout zkontrolovat obsah vašeho nákupu a pokud by váš nákup obsahoval položky, které do vaší země není možné přepravit z důvodu bezpečnosti nebo z důvodu zákazu dovozu, budeme vás kontaktovat. Zodpovědnost za to, aby váš nákup neobsahoval nepovolené položky však vždy nesete vy.

Upozorňujeme, že pro vás nemůžeme přijímat žádné listovní zásilky. Jakmile by pro vás byla doručena listovní zásilka, bude okamžitě skartovaná.

Stejně platí, že naše služba je určena pro nakupování na anglických e-shopech. Nepřijímáme žádné zásilky, jejichž původ není z anglického e-shopu, s výjimkou, pokud byla zásilka odeslána z jiné členské země EU. Zásilky, jejichž původ je z Číny, Hong Kongu, Singapuru, USA nebo jiných zemí, které nejsou členy EU, nebudou od doručujícich kurýrů převzaty, případně pokud již byla taková zásilka doručena, například přes anglickou poštu, kde přijímáme zásilky hromadně a nemáme možnost takovou zásilku nepřevzít, budeme vás informovat a zásilka bude buď vrácena e-shopu na vaše náklady, nebo bude zničena.

Je na vás, zda si přijatý nákup necháte okamžitě přeposlat k vám domů, nebo počkáte, až vám budou doručeny další nákupy (pokud jste si je objednali). Vaše balíky vám můžeme spojit do jedné zásilky, abyste ušetřili na poštovném. Skladovat zdarma vaše nákupy si u nás můžete maximálně 30 dní. Po uplynutí této doby si za skladování začneme účtovat poplatek. Pokud si vaše nákupy nenecháte přeposlat ani do 90 dnů od obdržení na náš sklad, budeme to považovat za vyjádření vašeho nezájmu o předmětný nákup a zároveň za vyjádření souhlasu s přechodem vlastnického práva na nás. Předmětný nákup bude dán do aukce a výtěžek bude použit na kompenzaci nákladů spojených se skladováním nákupu v našem skladu.

Konsolidované (spojené) balíky je třeba zaplatit a nechat si přeposlat do 10 dnů od zaslání výzvy. Po uplynutí této doby budou balíky vráceny do skladu a vám bude naúčtován poplatek za zrušení konsolidace.

Zásilky zasíláme na vámi určenou adresu buďto jako standardní doručení přes některou z kurýrních firem jako DPD, ParcelForce, UK Mail a další, nebo jako ekonomické doručení přes některou z nízkonákladovývh kurýrních firem. U standardního doručení odesíláme zásilky každý den, u ekonomického doručení jedenkrát týdně. U obou způsobů je možné zásilky sledovat po celou dobu doručení. Pojištění zásilky je v ceně a jeho výši uvidíte v momentě, kdy si vybíráte způsob doručení. Ihned, jak vaše zásilka opustí náš sklad, budete upozorněni emailem. Obvyklá doba doručení se pohybuje od 3 do 4 pracovních dnů.



Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.