Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 6:30am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Přijetí zásilky na sklad



Podle sledovacího čísla byl balík na mou virtuální adresu doručen, ale ani po 24 hodinách ho nemám ve svém účtu. Proč?

Důvodů může být více. Adresa na balíku je neúplná, takže nevíme, komu balík patří. V takovém případě je balík mezi neznámých balíky a vy ho uvidíte po přihlášení do vašeho účtu. Pokud jste si jistý, že patří vám, můžete požádat o jeho přiřazení vyplněním jednoduchého formuláře.

Dalším důvodem může být, že balík nebyl doručen na naši adresu. Kurýři si častokrát snaží usnadnit život a pokud nás nezastihnou, protože přijdou mimo naši otevírací dobu, nechají balík například u sousedů, což v našem případě znamená u některé z jiných firem sídlících na stejné adrese jako my. Pokud podle sledovacího čísla víte jméno člověka, kdo balík převzal, můžeme se pokusit ho vypátrat, avšak toto nejsme schopni zaručit.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.