Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 5:26am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Jaké telefonní číslo mám uvést, je-li třeba jej vyplnit při objednávce?

Uvádějte prosím číslo +44 845 468 4197. Dovolat se k nám se dá jen v době pondělí až pátek mezi 9 am až 5:30 pm. Upozorňujeme ale, že jsme schopni zodpovědět jen otázky týkající se doručení balíku, nikoliv objednávky samotné. Prodejci někdy potřebují telefonní číslo pro případ, že by byla nějaká nesrovnalost v objednávce. Zvažte proto, jaké telefonní číslo uvedete.

..........

Můj balík obsahuje dvacet kusů identické položky. Budu platit za kontrolu dvaceti kusů nebo jednoho kusu?

Budete platit za každý jeden kus, který balíček obsahuje, bez ohledu na to, zda se jedná o dvacet různých kusů nebo o dvacet identických kusů. Je to z důvodu, že kontrolujeme každý kus, který se v balíčku nachází, jednak na poškození a jednak, zda ten daný kus je přesně to, co jste si objednali, a tudíž je zcela bezpředmětné, zda se jedná o identické položky nebo různé položky.

..........

Mohu začít používat svou virtuální UK adresu hned po registraci?

Ano. Okamžitě po úspěšné registraci a ověření vaší emailové adresy jsme připraveni začít přijímat vaše nákupy.

..........

Podle sledovacího čísla byl balík na mou virtuální adresu doručen, ale ani po 24 hodinách ho nemám ve svém účtu. Proč?

Důvodů může být více. Adresa na balíku je neúplná, takže nevíme, komu balík patří. V takovém případě je balík mezi neznámých balíky a vy ho uvidíte po přihlášení do vašeho účtu. Pokud jste si jistý, že patří vám, můžete požádat o jeho přiřazení vyplněním jednoduchého formuláře.

Dalším důvodem může být, že balík nebyl doručen na naši adresu. Kurýři si častokrát snaží usnadnit život a pokud nás nezastihnou, protože přijdou mimo naši otevírací dobu, nechají balík například u sousedů, což v našem případě znamená u některé z jiných firem sídlících na stejné adrese jako my. Pokud podle sledovacího čísla víte jméno člověka, kdo balík převzal, můžeme se pokusit ho vypátrat, avšak toto nejsme schopni zaručit.

..........

Obdržel jsem od vás slevový kód na službu Kontrola nákupů. Jak ho mám uplatnit?

Uplatnit ho můžete při zadávání požadavku na tuto službu v kroku číslo 3.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt