Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 3:26am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Skonsolidovali jste mi zásilku a ta nyní čeká u vás, abych si vybral způsob doručení. Právě mi však přišel na mou virtuální adresu další balík a chtěl bych, abychom mi ho přidali k již připravené zásilce. Je to možné?

Bohužel toto není možné. Nový balík bude muset být součástí nové zásilky.

..........

Je možné si nechat doručit balík na virtuální adresu od jakéhokoliv prodejce?

Momentálně jsme si vědomi problémů s doručením jen z eshopu H&M. Naše adresa je tzv. business adresa a některé eshopy mají v doručovacích podmínkách uvedeno, že na takové adresy nedoručují. Naštěstí je však takových eshopů velmi málo. Pokud se vám podaří úspěšně dokončit objednávku a eshop vás neinformuje o jejím zrušení, je velmi velká pravděpodobnost, že objednávka k nám dorazí.

..........

Mohu začít používat svou virtuální UK adresu hned po registraci?

Ano. Okamžitě po úspěšné registraci a ověření vaší emailové adresy jsme připraveni začít přijímat vaše nákupy.

..........

V minulosti bylo možné si nechat zaslat zásilku přes Dolphi Transport i bez toho, abych za ni zaplatil ještě před opuštěním vašeho skladu. Proč to už dál není možné?

S rostoucím množstvím přijatých balíků u nás ve skladu, s větší náročností na logistiku a se zvyšujícími se náklady na administrativu při řešení situací, kdy byla zásilka příjemci omylem doručena bez zaplacení, je toto opatření logickým důsledkem výše uvedeného.

V praxi toto opatření pro zákazníky využívající dopravu přes společnost Dolphi Transport znamená, že požadavek na přeposlání budou muset v systému dávat s určitým předstihem, aby stihli zásilku uhradit tak, aby byla platba připsána nejpozději do 10:00 hod. v den odchodu zásilek z UK, což je obvykle v úterý každý týden. Všechny zásilky, za které přijde úhrada po 10:00 hod. v den odjezdu zásilek, budou odeslány v následujícím termínu přepravy, obvykle o jeden týden později. Toto opatření se týká pouze dopravy přes společnost Dolphi Transport. U ostatních dopravců se zásilky odesílají každý den.

..........

Je moje virtuální adresa skutečnou adresou, nebo je to P.O.Box?

Ano, je to skutečná, legitimní adresa, není to P.O.Box.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt