Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 11:11am (jsme otevřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Akceptujete požadavek na kontrolu nákupů i emailem nebo telefonicky?

Ne. O tuto službu je možné požádat výlučně přes váš účet. Všechny požadavky, které přijdou emailem nebo telefonicky, budou odmítnuty a budete odkázáni na vytvoření požadavku přes váš účet.

..........

Kontrolujete obsah zásilek, které přijdou na mou virtuální adresu?

Ano, zásilky se otevírají, například když je na zásilce neúplná adresa a nedokážeme určit vlastníka, nebo při konsolidaci zásilky, při službě Kontrola zásilek, při službě Fotografování zásilek, nebo když nabydeme podezření, že zásilka by mohla obsahovat něco ze ​​seznamu zakázaných položek.

..........

Znamená konsolidace, že mi otevřete moje balíky?

V některých případech ano. Například Amazon je známý tím, že používá zbytečně velké krabice. Pokud budete mít na konsolidaci několik krabic a usoudíme, že odstranění vnějšího obalového materiálu nebude mít na bezpečnost položky žádný vliv, ale pomůže zmenšit hmotnost a výsledné rozměry, tak balíky mohou být otevřeny. Každý obalový materiál má určitou hmotnost a jeho odstranění může znamenat snížení celkové hmotnosti zásilky a tím i částky, kterou budete platit za poštovné.

..........

Jak mohu zaplatit za vaše služby?

Můžete zaplatit následujícími způsoby:
• PayPalem
• Platební kartou
• Převodem na GBP účet
• Převodem na EUR účet
• Převodem na CZK účet

..........

V minulosti bylo možné si nechat zaslat zásilku přes Dolphi Transport i bez toho, abych za ni zaplatil ještě před opuštěním vašeho skladu. Proč to už dál není možné?

S rostoucím množstvím přijatých balíků u nás ve skladu, s větší náročností na logistiku a se zvyšujícími se náklady na administrativu při řešení situací, kdy byla zásilka příjemci omylem doručena bez zaplacení, je toto opatření logickým důsledkem výše uvedeného.

V praxi toto opatření pro zákazníky využívající dopravu přes společnost Dolphi Transport znamená, že požadavek na přeposlání budou muset v systému dávat s určitým předstihem, aby stihli zásilku uhradit tak, aby byla platba připsána nejpozději do 10:00 hod. v den odchodu zásilek z UK, což je obvykle v úterý každý týden. Všechny zásilky, za které přijde úhrada po 10:00 hod. v den odjezdu zásilek, budou odeslány v následujícím termínu přepravy, obvykle o jeden týden později. Toto opatření se týká pouze dopravy přes společnost Dolphi Transport. U ostatních dopravců se zásilky odesílají každý den.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt