Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 7:12pm (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Kontrolujete obsah zásilek, které přijdou na mou virtuální adresu?

Ano, zásilky se otevírají, například když je na zásilce neúplná adresa a nedokážeme určit vlastníka, nebo při konsolidaci zásilky, při službě Kontrola zásilek, při službě Fotografování zásilek, nebo když nabydeme podezření, že zásilka by mohla obsahovat něco ze ​​seznamu zakázaných položek.

..........

Proč je nakupování v Anglii tak výhodné?

Angličané jsou blázni do nakupování přes internet. Plných 79% internetových uživatelů nakupuje online, čehož důsledkem je enormní množství e-shopů. Obrovská konkurence tlačí ceny dolů a znamená perfektní zákaznický servis a neuvěřitelně široký sortiment.

..........

Jaké jsou maximální rozměry zásilek, které si můžu nechat poslat na svou virtuální adresu?

Maximální rozměry zásilky, kterou jsme schopni přijmout na vaší virtuální adrese, odpovídají rozměrům palet používaných v Anglii - 120 cm x 100 cm. Výška je limitována na 180 cm.

..........

V případě, že jsem si nechal zásilku pojistit do výše 500 GBP a došlo by k její ztrátě na cestě mezi vaším skladem a mou doručovací adresou, dostanu od pojišťovny 500 GBP?

To, kolik vám pojišťovna vyplatí jako náhradu za škodu, závisí na tom, jaká je hodnota ztracené zásilky. Předpokládáme, že pokud jste si ji nechal pojistit na 500 GBP, její hodnota není vyšší. Pokud je tedy její hodnota například 400 GBP a vy to dokážete prokázat fakturou nebo jiným dokladem potvrzujícím její hodnotu v době nákupu, od pojišťovny byste měl dostat těch 400 GBP. Nikdy vám žádná pojišťovna nevyplatí částku vyšší, než je částka, za kterou jste předmětnou věc zakoupil.

..........

Jak mohu požádat o konsolidaci zásilek?

O konsolidaci požádáte automaticky v momentě, kdy si ve vašem účtu necháte přeposlat alespoň dva balíky najednou. Pokud si nepřejete, abychom vám balíky spojovali, musíte požádat o přeposlání každého zvlášť.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.