Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 3:37pm (jsme otevřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Mohu si přes vaši službu nechat přeposlat jakoukoliv zásilku?

Bohužel ne. Seznam položek, které si nelze nechat poslat na vaši virtuální adresu, respektive seznam položek, které nebudou během přepravy pojištěné, najdete zde .

..........

Akceptujete požadavek na kontrolu nákupů i emailem nebo telefonicky?

Ne. O tuto službu je možné požádat výlučně přes váš účet. Všechny požadavky, které přijdou emailem nebo telefonicky, budou odmítnuty a budete odkázáni na vytvoření požadavku přes váš účet.

..........

Jak dlouho trvá vyfotografování nákupů?

Obvykle netrvá déle než 24 hodin od zadání požadavku, ale jen v pracovních dnech pondělí až pátek. Pokud požádáte o vyfotografování například v pátek odpoledne, je pravděpodobné, že kontrola bude provedena až v pondělí v průběhu dne. V sobotu a v neděli jsme zavření a s balíky se nijak nemanipuluje.

..........

Jak mohu požádat o službu Fotografování nákupů?

O tuto službu požádáte ve svém účtu. Stačí si vybrat zásilku, kterou si přejete nechat vyfotografovat, vybrat si, o jaké fotografie máte zájem, a uvést slevový kód, pokud vám byl přidělen.

..........

Požádal jsem o vyfotografování zásilky a tuto zásilku si teď nemůžu nechat přeposlat. Proč?

Každý balík je během doby, kdy probíhá fotografování, blokován, to znamená, že není možné si jej nechat přeposlat.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.