Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 11:10am (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Jak můžu požádat o službu Kontrola nákupů?

O tuto službu požádáte ve svém účtu. Stačí kliknout na odkaz Kontrola nákupů v menu pod Speciálními službami a následovat instrukce. V prvním kroku je třeba vybrat si balík, který si přejete zkontrolovat, v druhém kroku nám zašlete seznam položek, které by se v balíku měly nacházet, a v třetím kroku můžete použít slevový kód, pokud vám byl přidělen.

..........

Skonsolidovali jste mi zásilku a ta nyní čeká u vás, abych si vybral způsob doručení. Právě mi však přišel na mou virtuální adresu další balík a chtěl bych, abychom mi ho přidali k již připravené zásilce. Je to možné?

Bohužel toto není možné. Nový balík bude muset být součástí nové zásilky.

..........

Jak je to se zárukou v případě, že se mi výrobek porouchá?

Podle směrnice EU 1999/44/EC musí všechny členské země EU umožnit zákazníkům podat reklamaci na vadný nebo pokažený výrobek minimálně po dobu 2 let od data prodeje výrobku. Podle anglických zákonů, přesněji podle Sale of Goods Act 1979 (as amended) je doba, během níž můžete podat reklamaci na vadný nebo pokažený výrobek 6 let. Ve Skotsku je to 5 let.

Neznamená to však, že záruka v UK je 6 let. Ve skutečnosti je ve většině případů záruka od výrobce 12 měsíců, pokud však během lhůty 6 let dokážete, že výrobek byl v době prodeje chybný, můžete s reklamací uspět. Problematika záruky je složitější a komplexnější, než se na první pohled může zdát, proto doporučujeme informovat se v příslušných organizacích, například OFT . Nic z výše uvedeného není myšleno a nemělo by být použito jako právní rada. Je to jen názor provozovatele těchto stránek.

..........

Pro koho je určena služba Fotografování nákupů?

Pro každého, kdo chce vidět, v jakém stavu dorazila jeho zásilka na virtuální adresu.

..........

Je moje virtuální adresa skutečnou adresou, nebo je to P.O.Box?

Ano, je to skutečná, legitimní adresa, není to P.O.Box.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt