Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 10:37pm (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt




Náhodně vybrané otázky



Proč si nemohu nechat zaslat zásilku na jiné jméno než moje a do jiné země?

Z bezpečnostních důvodů. Je to jeden ze způsobů našeho boje proti podvodům na internetu. Zavázali jsme se, že budeme bojovat proti podvodům s ukradenými daty kreditních karet, tzv. Credit cards fraud, a proti krádežím identity, tzv. Identity theft. Toto opatření se nedotkne absolutní většiny zákazníků a chrání i vás samotných.

..........

Obdržel jsem od vás slevový kód na službu Kontrola nákupů. Jak ho mám uplatnit?

Uplatnit ho můžete při zadávání požadavku na tuto službu v kroku číslo 3.

..........

Odesíláte zásilky každý den?

S vyjimkou dopravce Dolphi Transport, který odesílá zásilky jedenkrát týdně, všichni ostatní dopravci posílají zásilky každý pracovní den.

..........

V jaké dny a v jakých časech přijímáte balíky?

Výlučně pondělí až pátek mezi 9 am a 5 pm. Jestliže se kurýr pokusí doručit balík v jiné dny nebo hodiny, balík nebude mít kdo převzít. V případě, že kurýr doručí balík na jinou adresu nebo ho nechá u někoho, kdo není našim zaměstnancem, neneseme za takový balík odpovědnost.

..........

Mohu si přes vaši službu nechat přeposlat jakoukoliv zásilku?

Bohužel ne. Seznam položek, které si nelze nechat poslat na vaši virtuální adresu, respektive seznam položek, které nebudou během přepravy pojištěné, najdete zde .

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.