Dôležité informácie k situácii okolo epidémie koronavírusu. Fungujeme bez obmedzenia.

Používáte Internet Explorer 6 nebo 7. Doporučujeme update na verzi Internet Explorer 9 nebo novější. Tato verze vám umožní využívat naše stránky bez omezení a nabídne vám bezpečnější a lepší zkušenost.

Úvod
PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE
V Anglii je 2:55pm (jsme zavřeni)
Následuj nás naFacebook | Kontakt


Náhodně vybrané otázky



Proč si nemohu nechat zaslat zásilku na jiné jméno než moje a do jiné země?

Z bezpečnostních důvodů. Je to jeden ze způsobů našeho boje proti podvodům na internetu. Zavázali jsme se, že budeme bojovat proti podvodům s ukradenými daty kreditních karet, tzv. Credit cards fraud, a proti krádežím identity, tzv. Identity theft. Toto opatření se nedotkne absolutní většiny zákazníků a chrání i vás samotných.

..........

Obdržel jsem od vás slevový kód na službu Kontrola nákupů. Jak ho mám uplatnit?

Uplatnit ho můžete při zadávání požadavku na tuto službu v kroku číslo 3.

..........

Obdržel jsem od vás slevový kód na službu Fotografovaní nákupů. Jak ho mám uplatnit?

Uplatnit ho můžete při zadávání požadavku na tuto službu.

..........

Můj balík obsahuje dvacet kusů identické položky. Budu platit za kontrolu dvaceti kusů nebo jednoho kusu?

Budete platit za každý jeden kus, který balíček obsahuje, bez ohledu na to, zda se jedná o dvacet různých kusů nebo o dvacet identických kusů. Je to z důvodu, že kontrolujeme každý kus, který se v balíčku nachází, jednak na poškození a jednak, zda ten daný kus je přesně to, co jste si objednali, a tudíž je zcela bezpředmětné, zda se jedná o identické položky nebo různé položky.

..........

Co se stane, když si na svou virtuální adresu nechám zaslat položku, která se nachází v seznamu zakázaných položek, respektive na seznamu položek, které nejsou pojištěny?

Zásilka, která bude obsahovat položky, které je zakázáno posílat na vaši virtuální adresu, může být buď vrácena odesílateli na vaše náklady, nebo může být zničena, dle našeho uvážení.

Zásilka, která bude obsahovat položky, které se přepravují výhradně na vaši vlastní zodpovědnost, bude normálně přepravena, ale pokud by došlo ke škodní události, reklamace takových položek bude zamítnuta. Upozorňujeme, že zákazník je povinen při odesílání zásilky uvést její pravdivý obsah. Zatajení skutečného obsahu zásilky bude automaticky znamenat zamítnutí případné reklamace.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všechna práva vyhrazena.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt